H πρότασή μας για την Τετάρτη 19 Ιουλίου και ώρα 9.15μμ, είναι η ταινία που απέσπασε 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ στις κατηγορίες «Καλύτερη Ταινία», «Σκηνοθεσία» και «Πρωτότυπο Σενάριο» και κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών το 2022, Το Τρίγωνο της Θλίψης. Αξίζει να σημειωθεί πως η ταινία γυρίστηκε εν μέρει στην παραλία Χιλιαδού της Εύβοιας.
Το Τρίγωνο της Θλίψης (2022)
Triangle of Sadness Το τρίγωνο της θλίψης
Τα διάσημα μοντέλα Καρλ και Γιάγια είναι καλεσμένα σε μια πολυτελή κρουαζιέρα με μία παρέα από ασύλληπτα πλούσιους επιβάτες, έναν ολιγάρχη από τη Ρωσία, βρετανούς εμπόρους όπλων και έναν αλκοολικό καπετάνιο. Στην αρχή, τα πάντα είναι υλικό για αξιοζήλευτες αναρτήσεις στο Instagram. Αλλά, όταν ξεσπά μία θύελλα και όλοι παθαίνουν ναυτία κατά τη διάρκεια ενός δείπνου με τον καπετάνιο, η ειδυλλιακή κρουαζιέρα καταλήγει σε φιάσκο. Ο Καρλ και η Γιάγια βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί με ένα τσούρμο δισεκατομμυριούχων και μία από τις καθαρίστριες του γιοτ. Η ιεραρχία ανατρέπεται στο νησί, καθώς η καθαρίστρια είναι η μόνη που ξέρει να ψαρεύει.
Ο πολυβραβευμένος Σουηδός δημιουργός Ρούμπεν Έστλουντ – κύριος εκφραστής τού νέου κύματος της έβδομης τέχνης στην χώρα του, επανέρχεται με την νέα σατιρική μαύρη κωμωδία «Το Τρίγωνο της Θλίψης», η οποία δοκιμάζει τα όρια εξωφρενικότητας του μέσου και αποτελεί ένα καυστικό κοινωνικό σχόλιο σχετικά με την εξουσία και τους ταξικούς διαχωρισμούς.
Σενάριο, Σκηνοθεσία : Ρούμπεν Έστλουντ,
Παραγωγή: Ερικ Χέμεντορφ, Φιλίπ Μπόμπερ,
Φωτογραφία: Φρέντρικ Γουένζε,
Μουσική: Φρέντρικ Βενζέλ
Ηθοποιοί : Χάρις Ντίκινσον, Τσάρλμπι Ντιν Κρικ, Γούντι Χάρελσον, Βίκι Μπερλίν, Χένρικ Ντόρσιν, Ζλάτκο Μπούριτς, Ζαν-Κριστόφ Φολί, Ίρις Μπέρμπεν, Ντόλλυ ντι Λεόν
Διάρκεια: 149 λεπτά
Είσοδος Ελεύθερη
Πάρκο Αγίου Γεωργίου
Ώρα 21.15
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Μη διστάσετε να προσθέσετε σχόλια στο δημοσίευμα που σας ενδιαφέρει.
Η εφημερίδα karatzova.com ενθαρρύνει τη δημόσια έκφραση των αναγνωστών της εφόσον τηρούνται οι βασικοί κανόνες δημοσιότητας που ορίζουν οι ελληνικοί νόμοι. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.